Inlägg: 2170311
Sv: A proposito de nada
bradberry: Sedan Oskarshamn gjorde sina januarivärvningar är de ett mittenlag i SHL och nu har de två hemmamatcher kvar mot seriens två sämsta bortalag. Oddsen för att OIK tar de poäng som behövs för att säkra sin SHL-status borde vara väldigt låga.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Vi har 3 st trepoängare på bortaplan på 25 matcher. Historiskt dåliga siffror.
Det är nog bäst att vi skaffar 4 poängs försprång inför matchen mot Oik...
Det är nog bäst att vi skaffar 4 poängs försprång inför matchen mot Oik...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Samtidigt, om Brynäs förlorar mot OIK i en direkt avgörande match - Då förtjänar man att kvala. Så är det ju.
Jag tror nånstans att Brynäs kan överraska och vinna mot FBK hemma. Och då kan Växjömatchen bli väldigt avgörande.
Jag tror nånstans att Brynäs kan överraska och vinna mot FBK hemma. Och då kan Växjömatchen bli väldigt avgörande.
+ 1