Inlägg: 2171919
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Egentligen inte, spela oavgjort mot Färjestad och slå Oskarshamn borta så vips är vi klara för nästa säsong, om det nu sker....
Edit: Såg nu att du ändrade...
Edit: Såg nu att du ändrade...
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Du har fel. Vi måste ta 1 poäng inför matchen mot IKO om vi ska undvika kval, kräver då 3 poäng mot IKO.
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Se till att vinna de matcher som är kvar,misslyckas ni ,så har ni en JÄTTECHANS mot ett HV som faller fritt,f..n så dåliga är ju inte ni ens.
Hur ska det gå till att ta 7 av 9 poäng tre matcher i rad efter ett corona break med detta Brynäs?