Inlägg: 2172289
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: " Huge kanske är Sundlöv"
Haha, man tackar för komplimangen.
Jag är visserligen en inbiten brynäsare sen början av 60-talet men nån f.d spelar- och ledarlegend i Sundlövs klass lär jag nog aldrig bli.
Får nöja mig med att klassas som "Legend" här på HS.... ;-)
Haha, man tackar för komplimangen.
Jag är visserligen en inbiten brynäsare sen början av 60-talet men nån f.d spelar- och ledarlegend i Sundlövs klass lär jag nog aldrig bli.
Får nöja mig med att klassas som "Legend" här på HS.... ;-)
+ 10
Sv: A proposito de nada
Lunkan: 22/3 var senast Huge var med i HS. Jag hoppas han/hon inte har smittats av corona.
När det gäller Brynäs vara eller icke vara i SHL:
Jag tror tyvärr att vi måste ta 6 poäng mot Växjö och Färjestad för att kunna vara kvar genom oavgjort mot OIK på onsdag. Jag tror tyvärr OIK är bättre än oss, inte spelarmaterialet men övertygelsen att förmågan räcker till för seger.
Jag har ont i magen, tror tyvärr inte att vi klarar böst av 7 mot HV, vi måste lösa detta utan kval för att vara kvar i SHL.
När det gäller Brynäs vara eller icke vara i SHL:
Jag tror tyvärr att vi måste ta 6 poäng mot Växjö och Färjestad för att kunna vara kvar genom oavgjort mot OIK på onsdag. Jag tror tyvärr OIK är bättre än oss, inte spelarmaterialet men övertygelsen att förmågan räcker till för seger.
Jag har ont i magen, tror tyvärr inte att vi klarar böst av 7 mot HV, vi måste lösa detta utan kval för att vara kvar i SHL.
+ 3