Inlägg: 2172943
Sv: A proposito de nada
Lemp: ...förutsatt att Brynäs spelar i SHL ja... Annars är det 12-15 spelarrekryteringar som ska till...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"förutsatt att Brynäs spelar i SHL ja... Annars är det 12-15 spelarrekryteringar som ska till"
Det är rätt optimistiskt att tro att 7-10 av spelarna i den här säsongens trupp stannar kvar för att spela i allsvenskan. Rimligtvis blir det högst 3-4 som blir kvar. I sämsta fall ingen alls, om t.ex. även Kvist och Birgersson får erbjudanden från SHL.
Det är rätt optimistiskt att tro att 7-10 av spelarna i den här säsongens trupp stannar kvar för att spela i allsvenskan. Rimligtvis blir det högst 3-4 som blir kvar. I sämsta fall ingen alls, om t.ex. även Kvist och Birgersson får erbjudanden från SHL.