Inlägg: 2175060
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger:
"Att inte journalister granskat det här och ställt frågor om varför Brynäs inte ens får chansen att göra sig själva rättvisa, det är en gåta."
Brynäs har blivit en hackkyckling i media, påhejjat av c-mores kommentatorer som i studio och på plats i gavlerinken smutskastat hela föreningen Brynäs.
"Att inte journalister granskat det här och ställt frågor om varför Brynäs inte ens får chansen att göra sig själva rättvisa, det är en gåta."
Brynäs har blivit en hackkyckling i media, påhejjat av c-mores kommentatorer som i studio och på plats i gavlerinken smutskastat hela föreningen Brynäs.
+ 4
Färjestad hade "paus" från och med 9/3 till då de spelade första matchen den 27/3.
Och det är ju inget att säga om det. För det är troligen så här lång tid det krävs vid ett utbrott, innan lagen är redo att spela match igen.
Men vi fick en vecka (!), från utbrott till nästa match.
Och då direkt tre matcher på fyra dagar.
Sen eventuellt kval direkt på det, bara 3 dagar senare.
Att inte journalister granskat det här och ställt frågor om varför Brynäs inte ens får chansen att göra sig själva rättvisa, det är en gåta.