Inlägg: 2175131
Sv: A proposito de nada
Lite som nån annan skrev: Brynäs ligger nu nere i kvalserien - men har 3 matcher att kämpa till sig en säker SHL-plats plus till och med chans att kämpa till sig en slutspelsplats. Vi är redan nere - se möjligheterna uppåt nu!!!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Lag 11 ska tydligen vara redo att köra åttondelsfinal om något lag måste ställa in p.g.a. Covid-19.. 6 poäng kan räcka för slutspel om vi vinner mot Oskarshamn ;)
"– Vi kommer endast att ersätta ett lag som drabbas inför åttondelarna, detta för att säkerställa att slutspelet startar med korrekt antal lag. Det vill säga att lag elva står som reserv i 48 timmar innan åttondelarna drar igång, säger Johan Hemlin."
"– Vi kommer endast att ersätta ett lag som drabbas inför åttondelarna, detta för att säkerställa att slutspelet startar med korrekt antal lag. Det vill säga att lag elva står som reserv i 48 timmar innan åttondelarna drar igång, säger Johan Hemlin."
+ 1