Inlägg: 2175134
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sansib: Det är värst att se alla bittra lag i allsvenskan som gnäller är så avundsjuka på SHL lagen att de ständigt måste in hit och vädra sitt gnäll. SHL är så hemskt, TV avtalet är så orättvist osv. osv. sen är ju enligt dem också Hockeyallsvenskan så mycket mer underhållande och de vill nog fan inte ens spela i SHL säger de...
Det är lite provocerande faktiskt.
Det är lite provocerande faktiskt.
Sv: A proposito de nada
sansib: Tror det krävs ett bättre lag för att bärga 12- 13:e platsen i SHL än första - andra platsen i HA. Det är ju en annan klass på motståndet.
Sen sitter man och säger att man ska stänga serien för nedflyttning som att man har evig rätt på att spela i SHL.
Det är lite provocerande faktiskt, men det förstår man nog inte förrän man sitter i Hockeyallsvenskan själv. :)
Oavsett vilket så har ni ändå jätteläge att klara er kvar! Jag tror ni fixar det.