Inlägg: 2176099
Sv: A proposito de nada
Nibbe: Ingen dubbelmoral alls. Två olika situationer. Domarna tog sig en rejäl titt på situationen dessutom.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nää exakt samma val har Palve att antingen gå på kropp eller välja pucken
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Och hur kan alla andra lag klara av att lira PP men inte Brynäs? HELT ODUGLIGA COACHER vi har!!!!!!!!