Inlägg: 2176306
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Att spelarna är skit ser väl alla men det beror oftast på tränaren och man borde ha sparkat Peter redan i november,tycker Brynäs har sämsta backsidan i SHL historien så absolut är det så som du också påstår,men detta kunde man ha förhindrat om man hade vart smarta...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
2017 SM-final mellan HV - Brynäs
2021 negativt kval mellan samma lag
Vad beror detta på?
Helt sjukt egentligen hur det blivit
2021 negativt kval mellan samma lag
Vad beror detta på?
Helt sjukt egentligen hur det blivit
+ 3