Inlägg: 2176495
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Passa på att grunda inför Kvalet med informationsträff med Campese & Co för ganska precis 2 år sedan (april 2019), där treårsplanen och den tioåriga visionen presenterades!
Väldigt intressant att jämföra planerna med verkligheten... och man undrar hur utvärderingen av verksamheten ser ut efter två år?
Den säsongen blev vi elva.
Säsongen efter tolva.
I år blir vi näst sist och får kvala (jämfört med MINST semifinal i treårsplanen).
Håller Gunnar på med en ny plan?
Passa på att grunda inför Kvalet med informationsträff med Campese & Co för ganska precis 2 år sedan (april 2019), där treårsplanen och den tioåriga visionen presenterades!
Väldigt intressant att jämföra planerna med verkligheten... och man undrar hur utvärderingen av verksamheten ser ut efter två år?
Den säsongen blev vi elva.
Säsongen efter tolva.
I år blir vi näst sist och får kvala (jämfört med MINST semifinal i treårsplanen).
Håller Gunnar på med en ny plan?
+ 5
Allsvenskan känns såklart som en bedrövelse men samtidigt vet jag inte om jag orkar 2 år till med PAs hockey. Man skäms ju för fan när man sitter och kollar matcher. Hur det kan se så ostrukturerat ut efter 51 omgångar är en bedrift i sig.