Inlägg: 2176601
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad är bäst imorn då, vila spelare eller försöka få matchträning? Vad tror ni?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912:
Alla missade tv-pengar till trots...
Kan det egentligen vara en sån himla minusaffär att hamna i allsvenskan.
Alla kontrakt bryts ju. Man kan satsa på att behålla Ölund, Birgersson, Ljungcrantz, Kvist, Hedberg och kanske Rödin om han har någon heder i att spela upp ett lag som han själv spelat ned.
Och så kanske man får se ett lag som kan vinna nån match nästa år.
Alla missade tv-pengar till trots...
Kan det egentligen vara en sån himla minusaffär att hamna i allsvenskan.
Alla kontrakt bryts ju. Man kan satsa på att behålla Ölund, Birgersson, Ljungcrantz, Kvist, Hedberg och kanske Rödin om han har någon heder i att spela upp ett lag som han själv spelat ned.
Och så kanske man får se ett lag som kan vinna nån match nästa år.
Sv: A proposito de nada
Är det bara jag som sitter och väntar på nyheter om laget, scrollar olika sportsajter.
Åker vi till OIK idag, i morgon eller alls? Vilka åker med isf? Blir det några förändringar i laget och i ledningen inför kvalet? Påskägg i all ära, förväntar mig inget godis utan snarare en lååångfredag.
Åker vi till OIK idag, i morgon eller alls? Vilka åker med isf? Blir det några förändringar i laget och i ledningen inför kvalet? Påskägg i all ära, förväntar mig inget godis utan snarare en lååångfredag.
+ 2