Inlägg: 2178108
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sama: Fansen får inte bara lida för det sportsliga misslyckandet.
Som om inte det vore nog får man nu också se sin klubb dras i smutsen av personer som sätter sig själva framför klubben i någon vanvetting maktkamp.
Hoppas verkligen hela styrelsen blir utrensad så klubben kan komma på fötter igen.
För detta är inte värdigt någonstans.
Som om inte det vore nog får man nu också se sin klubb dras i smutsen av personer som sätter sig själva framför klubben i någon vanvetting maktkamp.
Hoppas verkligen hela styrelsen blir utrensad så klubben kan komma på fötter igen.
För detta är inte värdigt någonstans.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Sama: Frågorna är många och svaren få!
Som jag tolkar det så är Josef våran nya sc så vilka kan tänkas vilja träna Brynäs nästa säsong?
Samma fråga om nu hela styrelsen och Micke ställer sina platser till förfogande?
Vi måste verkligen, verkligen få in kontinuitet och lugn och ro i föreningen. Det finns inte en arbetsplats i världen som mår bra av att ha ständig kris i organisationen.
Som jag tolkar det så är Josef våran nya sc så vilka kan tänkas vilja träna Brynäs nästa säsong?
Samma fråga om nu hela styrelsen och Micke ställer sina platser till förfogande?
Vi måste verkligen, verkligen få in kontinuitet och lugn och ro i föreningen. Det finns inte en arbetsplats i världen som mår bra av att ha ständig kris i organisationen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Intressant genomgång i GD. "Enligt uppgifter till Sporten får alla spelare sätta sig i smågrupper och gemensamt skriva ned tankar och idéer kring med förslag på förändringar och förbättringar. Många tycker att spelsystemet inte är anpassat efter spelarmaterialet, men tränarna håller inte med."
Många läktarcoacher tyckte som spelarna.
Många läktarcoacher tyckte som spelarna.
Länkar:
DOKUMENT: Från Sundlövs ståpäls till påskens kalabalik ? här är Brynäs kaossäsong fram till nu
DOKUMENT: Från Sundlövs ståpäls till påskens kalabalik ? här är Brynäs kaossäsong fram till nu
+ 6
"Oavsett utgång på matchserien tar jag för givet att Michael Campese och styrelsen sätter sina platser till förfogande så fort den här säsongen är över.
För de senaste dygnet, i samband med att Peter Andersson och Viktor Stråhle, fått sparken har, en gång för alla, visat vart Brynäs största problem sitter."
Snacka om att styrelsen sätter föreningen Brynäs i skiten. För föreningen som vi älskar står aldrig bakom detta.