Inlägg: 2178462
Sv: A proposito de nada
Supportern: Jag vet inte vilka alternativen var, förutom att behålla Peter Andersson. En ledare som förespråkade fel taktik sett till spelarmaterialet, som verkade ha soppatorsk, men som har massa erfarenhet. Kan tänka mig att väldigt många etablerade tränare tackade nej till uppdraget att leda Brynäs genom kvalet, det är ju lite av ett självmordsuppdrag. Men att landa i att rekrytera två tränare som aldrig någonsin har coachat ett A-lag, knappt coachat överhuvudtaget, är extremt anmärkningsvärt. Om Brynäs åker ur kommer dessa rekryteringar att framstå som de mest idiotiska tränarrekryteringarna genom tiderna.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker i nuläget att t.o.m vaktmästaren hade gjort det bättre än PA. Vi behöver nytänk, ny röst och en bås utan "trötte" PA.
+ 3