Inlägg: 2178515
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HV har 2 av sina 3 bärande backar (Kinnvall och Donovan) skadade minst den här veckan ut skriver Jönköpings Posten. Dessutom är backen Murray avstängd första matchen i morgon. Så det är ganska oroligt i HV-lägret också.
HV har inte heller någon direkt ledarfigur som är beredd att offra allt för att deras klubb ska hänga kvar. Flera spelare vars kontrakt går ut.
Vi har i alla fall en stomme med bla Rödin, Bertilsson, Scott, Andrén, Mannberg, m fl som har en lång historia i klubben och gigantiska Brynäshjärtan. Dessutom har vi en rad spelare som spelat viktiga matcher i både VM och OS, så det borde finnas lite mer rutin i att hantera nerver.
Hoppas detta är faktorer som får det att tippa över till oss.
HV har inte heller någon direkt ledarfigur som är beredd att offra allt för att deras klubb ska hänga kvar. Flera spelare vars kontrakt går ut.
Vi har i alla fall en stomme med bla Rödin, Bertilsson, Scott, Andrén, Mannberg, m fl som har en lång historia i klubben och gigantiska Brynäshjärtan. Dessutom har vi en rad spelare som spelat viktiga matcher i både VM och OS, så det borde finnas lite mer rutin i att hantera nerver.
Hoppas detta är faktorer som får det att tippa över till oss.
+ 5
Sv: A proposito de nada
#33:
Ja, tex. Jämför den mentala energin då mot nu... nån som sett Tigern gråta i en intervju efter match någon gång? Hand upp!
Ja, tex. Jämför den mentala energin då mot nu... nån som sett Tigern gråta i en intervju efter match någon gång? Hand upp!
+ 3
