Inlägg: 2178581
Sv: A proposito de nada
Peja: Förvarar inte ledningen MEN. Hur vet du hur de tänkte sparka dem? Det läckte ju ut i media innan mötet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja, jag fattar att det inte var planen att sparka tränarna på bussen, MEN likförbannat är det ju någon från ledningen som har läckt detta. Så det är ändå ledningens fel att det blev som det blev. Och sparkningen av Stråhle är så skandalöst dåligt skött, han blev inte ens kontaktad. Är det ens lagligt att sparka en anställd via en kollega på telefon?