Inlägg: 2178597
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med helt att läckan är styrelsens ansvar. Plus att det är styrelsens uppgift att skapa en organisation där alla drar åt samma håll och litar på varandra. Läckan är ett tecken på att några inte köper det som kommer uppifrån. Läckan är alltså en följd av svagt ledarskap.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7044}: sedan vore det på plats att Lorenz och Campese träffade åtminstone GD reporter där någon kan ställa lite frågor istället för att gömma sig.
+ 3