Inlägg: 2178644
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ok. Klart man visste att du skulle gå på läckans linje.
När det läcks om om värvningarna det kul. Absolut.
Men det är skillnad på vad som ska ev komma i framtiden, och vad som gäller en pågående anställning.
Så för att klargöra.
Du tycker inte att det är så farligt att det läcker från styrelserum där spelare är med och beslutar om tränares vara el icke vara😱
Så det är helt ok för dig att man får uppsägning på mail i framtiden?
The Brynäs way of doing it...
Tänk va enkelt att va på en HR avdelning.
Refererar bara till The Brynäs way😀😀
När det läcks om om värvningarna det kul. Absolut.
Men det är skillnad på vad som ska ev komma i framtiden, och vad som gäller en pågående anställning.
Så för att klargöra.
Du tycker inte att det är så farligt att det läcker från styrelserum där spelare är med och beslutar om tränares vara el icke vara😱
Så det är helt ok för dig att man får uppsägning på mail i framtiden?
The Brynäs way of doing it...
Tänk va enkelt att va på en HR avdelning.
Refererar bara till The Brynäs way😀😀
Sv: A proposito de nada
Huge: Naivt att inte tro att kaos i föreningen inte påverkar spelarna, hur ofta har du sett föreningar i kaos vinna hockeymatcher?
Ganska stor skillnad om Brynäs själva får kommunicera ut det. Istället kan media publicera minut för minut om kaoset, säkert otroligt stärkande information för spelarna 👍🏻
Ganska stor skillnad om Brynäs själva får kommunicera ut det. Istället kan media publicera minut för minut om kaoset, säkert otroligt stärkande information för spelarna 👍🏻
+ 5
Sen tror jag dessutom att farhågorna att det här skulle påverka spelarna så otroligt mkt när det gäller det dom har framför sig, är väldigt överdriven.