Inlägg: 2179263
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Där ligger helt klart en hund begraven.. Vilken sorts hund det är kommer säkert avslöjas lagom till pucksläpp imorgon.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: När jag åt lunch i fredags berättade en som är insatt i VIK hockey att Bulan gått ner sig mentalt igen.
Vad anledningen är vet jag inte och tänker inte spekulera i. Men det är tråkigt om en person mår dåligt.
Vad anledningen är vet jag inte och tänker inte spekulera i. Men det är tråkigt om en person mår dåligt.