Inlägg: 2179280
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Honom hade jag glömt. Jag kallade honom alltid för Snabel när han var i DIF. Tony Snabel.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Orkar inte tänka på nästa säsong just nu😬
Funderar mest på om Brynäs kan återuppstå med en vinst eller om apatin fortsätter ha sitt grepp med 1-6 som resultat.🤢
Funderar mest på om Brynäs kan återuppstå med en vinst eller om apatin fortsätter ha sitt grepp med 1-6 som resultat.🤢
Huvudtränare Tony Zabel
Asstränare Robert Nordmark och Mikael Johansson/Nisse Ekman
Tänkte då främst på det DIF tema som det verkar vara just nu.