Inlägg: 2179914
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Molin har alltså varit supernära Hattrick efter mindre än 2 perioder...
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Helt klart att Emil skall spela med spetsspelare så hans spelsinne kommer till sin rätt
+ 3
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: När hände det senast att någon åkte ut för spel med hög klubba? 😳
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Brynäs gör precis som vanligt, man slutar spela efter att man tagit ledningen.
+ 2