Inlägg: 2179965
Sv: A proposito de nada
Känner jag det här laget rätt så blir det hönsgård deluxe i sista perioden. Aldrig en lugn stund med Brynäs...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Slutet av 2:a bekräftar det. Spelet idag kan kanske räcka till vinst pga Ersson men över 7 matcher är vi körda.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Fy faan, några BP i röven pga dålig disciplin och godtyckliga domslut så är vi ute i det kalla ❄