Inlägg: 2180629
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zempra: Domarna gjorde fel som blåste. Man när det är gjort kan man inte korrigera det i efterhand, tyvärr. Spelar ingen roll om man ringer situationsrummet eller inte.
Det enda som man kan ringa på i den situationen är om domarna verkligen blåste innan målet gjordes, men det var tyvärr solklart att dom blåste av innan.
Det enda som man kan ringa på i den situationen är om domarna verkligen blåste innan målet gjordes, men det var tyvärr solklart att dom blåste av innan.
– Svar nej. Om du menar när han har en avvaktande så blir det fel. Här blåser han för tidigt och det är tyvärr sådant som händer. Där lägger vi oss platt och konstaterar att det dessvärre blev fel, säger Tomas Thorsbrink."
Efter alla dessa år varför lägger inte svenska ishockeyförbundet in en regel om att situationsrummet får gå in och korrigera vid såna här händelser.
Inte första gången det händer i viktiga sammanhang.