Inlägg: 2182598
Sv: A proposito de nada
{9232}: Efter över 20 år i förnedring kan jag förstå om det slår över ibland....
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: ok. Känns som många Brynäsare inte riktigt kan hantera sin nuvarande situation heller...
Sv: A proposito de nada
Skott mot mål = mål. hoppas dom lär sig nu att skjuta mer istället för att passa. Sådär ja nu har vi vänt på steken.
+ 3