Inlägg: 2183068
Sv: A proposito de nada
Zzz: Håller med angående Rödin i PP där. Syns tydligt när han har pucken i det läget att självförtroendet inte är på topp. Men så länge han kämpar och slänger sig för att bryta pass i egen zon så ligger han alltid högt i rankingen för mig
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Det var inget allmänt negativt mot Rödin, jag bara önskade att han agerade lite mer distinkt i pp.
+ 1