Inlägg: 2184585
Sv: A proposito de nada
Som varje match hittills öppnar vi skitkasst och förtjänar att ligga under med 1-2 mål. Vi har verkligen inget spel alls utanför försvarszon
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Herr D:
Detta är ju riktigt uselt, vi kan vi inte stoppa ett uppspel. Hela tiden en pass in på vänsterkanten för HV. Skärpning!!
Detta är ju riktigt uselt, vi kan vi inte stoppa ett uppspel. Hela tiden en pass in på vänsterkanten för HV. Skärpning!!