Inlägg: 2184776
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Men dumt att sätta klubban så högt så han får chansen att dyka. HV har fått liknande utvisning tidigare match.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om vi bortser deån scotts missade målchans så tycker jag han är helt iskall å ser ganska loj ut faktiskt, ser ut som de finns noll självförtroende där
+ 4
Sv: A proposito de nada
Klassiskt att släppa in ett direkt efter vi gör ett. Frågade mig själv hur länge det skulle hålla, inte ens en minut tydligen.