Inlägg: 2184822
Sv: A proposito de nada
Tänk en annan verklighet där vi gjort 2-1 i andra, då hade vi i praktiken varit klara för SHL redan nu
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Herr D: Det var den där jävla räddningen av gunnarsson. Där vände det.
Nu börjar vi se ut som i serien. Steppa upp nu för faan! BomBom, peppa spelarna!!!
Nu börjar vi se ut som i serien. Steppa upp nu för faan! BomBom, peppa spelarna!!!
+ 1