Inlägg: 2186458
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Han har skrivit 8 inlägg totalt och alla har varit i erat forum, ett troll. Han snackar om att erat lag är svartvitt, undra hur deras ser ut efter att Hrivik har lämnat. Karma is a b***h..
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Jo visst är det så...
Men samtidigt var det vi som började pajkastning.. (efter Mattias ödmjuka avbön)
Jo visst är det så...
Men samtidigt var det vi som började pajkastning.. (efter Mattias ödmjuka avbön)
Så jävla liten människa.
Hoppas du blir avstängd. Motståndarfans är självklart välkomna, dock inte såna som du.