Inlägg: 2186477
Sv: A proposito de nada
Jag är verkligen inget fan av Gunler, men ska han vara med på isen så sätt han i första PP å på vänsterkanten. Då kan han ju iallafall få användning av den enda egentliga egenskap han besitter, att skjuta på allt chanser som ges. 1 av 10 borde sitta.....
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Absolut, in med honom i PP men han är en tillgång i 5 mot 5 också anser jag.