Inlägg: 2186505
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag håller på att snickrar i hop en bra plattform med AI teknik som kanske kan hjälpa Brynäs organisation från vaktmästare till ordförande att komma på rätt kurs igen. Lyssna på den här och ta lärdom, så kanske du kan hjälpa mig i framtiden :-)
pulse.microsoft.com/sv-se/transform-sv-se/na/fa2-podcast-om-artificiell-intelligens/
Jag håller på att snickrar i hop en bra plattform med AI teknik som kanske kan hjälpa Brynäs organisation från vaktmästare till ordförande att komma på rätt kurs igen. Lyssna på den här och ta lärdom, så kanske du kan hjälpa mig i framtiden :-)
pulse.microsoft.com/sv-se/transform-sv-se/na/fa2-podcast-om-artificiell-intelligens/
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Bebispodden går dagligen här hemma just nu.. Kanske inte direkt vad du letar efter? Boi-oi-oing oooh ;)
"Istid - Radiosportens hockeypodd" är den enda hockeypodd jag fastnat för men det slutade tyvärr komma nya avsnitt för något år sedan.
"Istid - Radiosportens hockeypodd" är den enda hockeypodd jag fastnat för men det slutade tyvärr komma nya avsnitt för något år sedan.
Själv lyssnar jag ju på Brynäspodden. Sanny och Höken och just nu Släpp Sargen som gästas av Elias Fälth i senaste avsnittet där han skall snacka lite om Play-In.