Inlägg: 2187278
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Checkar in efter att ha sett matchen i repris pga jobb i kväll. Aaaaaahhh, så jävla skönt!
Stolt över laget, tacksam för Boumedienne!
Betyg av 5 möjliga:
* Bertilsson 6
* Ersson 5
* Travkusken och Brynäshataren som kommenterade fel match -8
Alcén och Mannberg allt är förlåtet 😀
Stolt över laget, tacksam för Boumedienne!
Betyg av 5 möjliga:
* Bertilsson 6
* Ersson 5
* Travkusken och Brynäshataren som kommenterade fel match -8
Alcén och Mannberg allt är förlåtet 😀
+ 11
Sv: A proposito de nada
Men den jag imponeras mest över som verkligen klivit fram och övertygat under dessa ödesmatcher är Hedberg. Har tyckt att han sett tunn och vilsen ut tidigare men nu går han från klarhet till klarhet. Så kul att se.
+ 16
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Får tillönska alla Brynäsgävlar en god natts sömn.
Men håll er nytra o sansade, tills feta damen sjunger
Men håll er nytra o sansade, tills feta damen sjunger
+ 7