Inlägg: 2187312
Sv: A proposito de nada
Petrov: det hade varit logiskt om vinnarna av HA slutspelet fått möta förlorarna av Play-Out i bäst av sju, det vore optimalt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Sämsta förslaget jag hört på länge! Det ENDA rättvisa och mest logiska är att vinnaren i HA går upp direkt. SÅ galet trött på alla gamla "storklubbar" som gör allt för att slippa åka ur så fort det går dåligt för deras egna lag. Nejdu, gör som fotboll sist ur åker ur direkt från SHL alltså HV71 och 1:a i HA upp direkt, och sen då möjligen näst sista i SHL får kvala mot 2:a i HA.
+ 3