Inlägg: 2187355
Sv: A proposito de nada
mk: Fast VI (Timrå) har ju varit i exakt samma situation flera gånger? Inte fan har jag sagt stäng ligan för det. Har hållit fast precis som nu att 1:ā i HA går upp direkt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hockeyguru: "Fast VI (Timrå) har ju varit i exakt samma situation flera gånger?"
Jaså?
Timrå har flera gånger spelat i SHL där lagen drabbats olika pga Coronan?
Har jag missat nåt här?
Jaså?
Timrå har flera gånger spelat i SHL där lagen drabbats olika pga Coronan?
Har jag missat nåt här?
+ 5