Inlägg: 2187404
Sv: A proposito de nada
{8399}: Tänkte bryta dessa tråkiga diskussioner som inte leder någonstans. Vill ni ha lite underhållning så se sammandraget av matchen igår o lyssna på Wikegård när Brynäs gör 3e o 4e målet. Man kan sammanfatta hans kommentarer med att om han har några känslor för Brynäs så lyckas han dölja det väldigt bra.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: ” Man kan sammanfatta hans kommentarer med att om han har några känslor för Brynäs så lyckas han dölja det väldigt bra.”
Ja Wikegård är patetisk!
Situationsrummet granskar för ”högklubba” i dryga 5 minuter. Beslut på isen är ”Mål”, vilket innebär att domarna måste vara helt övertygade att det är ”högklubba” för att kunna döma ”Ej mål”.
Beslutet resulterar i högklubba och ej mål, ändå anser ”Wiken” att ”Det bör vara mål, ”Klubban är under ribban”. Helt otroligt!
Ja Wikegård är patetisk!
Situationsrummet granskar för ”högklubba” i dryga 5 minuter. Beslut på isen är ”Mål”, vilket innebär att domarna måste vara helt övertygade att det är ”högklubba” för att kunna döma ”Ej mål”.
Beslutet resulterar i högklubba och ej mål, ändå anser ”Wiken” att ”Det bör vara mål, ”Klubban är under ribban”. Helt otroligt!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Jag tyckte Wikegårds utläggning runt HV:s bortdömda mål var fantastisk. Under tiden repriserna rullade var det bara irriterande men så här i efterhand kan man ju skratta åt det.
I en av reprissekvenserna säger han något i stil med att "här ser vi att brynäsaren har en hög klubba men den påverkar ju inte situationen" för att i nästa läge tycka att HV-spelarens klubba inte va hög trots att båda försökte nå pucken på ungefär samma nivå 😂😂
Jag tyckte Wikegårds utläggning runt HV:s bortdömda mål var fantastisk. Under tiden repriserna rullade var det bara irriterande men så här i efterhand kan man ju skratta åt det.
I en av reprissekvenserna säger han något i stil med att "här ser vi att brynäsaren har en hög klubba men den påverkar ju inte situationen" för att i nästa läge tycka att HV-spelarens klubba inte va hög trots att båda försökte nå pucken på ungefär samma nivå 😂😂
+ 10
Sv: A proposito de nada
Honken72: Haha, ja han lät nästan uppriktigt ledsen när Brynäs gjorde 3:an. Man kunde nästan ana en snyftning.
+ 5