Inlägg: 2190568
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: Ja givetvis är det så, men jag tror inte Brynäs tänker ersätta dom med allsvenska spelare rakt av. Etablerad spets kommer givetvis värvas in.
Angående Ersson, givetvis kommer han få erbjudande från Brynäs. Han sticker nog över pölen men stannar han är Brynäs det enda svenska laget han kan tänka sig som han själv sa.
Angående Ersson, givetvis kommer han få erbjudande från Brynäs. Han sticker nog över pölen men stannar han är Brynäs det enda svenska laget han kan tänka sig som han själv sa.
+ 2
Så jo, byt ut dem men ta in etablerade bättre spelare då!
Att då värva från HA är ju att riskera att vi försämrat ett redan dåligt lag - och den risken måste reduceras.