Inlägg: 2191692
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi blir väl tvungna att ha en budget som gör att vi går 5-10 mkr plus nästa säsong, så att vi har ett tillräckligt stort eget kapital när reglerna för elitlicens återgår till det normala (när SHL/svenska hockeyförbundet anser att effekterna av pandemin inte längre ska påverka klubbarnas ekonomi).
Det gäller ju så snabbt som möjligt att åter få ett eget kapital som överskrider den gräns som tidigare gällde för att klara elitlicens.
Det gäller ju så snabbt som möjligt att åter få ett eget kapital som överskrider den gräns som tidigare gällde för att klara elitlicens.