Inlägg: 2192871
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mrassarson" Scott och Rödin ÄR bra nog. De fick en väldigt hackig säsong med skador och mycket missade matcher.
Utan tvekan är dom fortfarande stjärnor i SHL."
Det återstår att se, jag hoppas du har rätt. Däremot vore det nice om vi kunde hitta an riktigt bra tredjelänk till dem. Danielsson håller inte längre där och vi har inte hittat rätt i vinter.
Utan tvekan är dom fortfarande stjärnor i SHL."
Det återstår att se, jag hoppas du har rätt. Däremot vore det nice om vi kunde hitta an riktigt bra tredjelänk till dem. Danielsson håller inte längre där och vi har inte hittat rätt i vinter.
+ 3
Utan tvekan är dom fortfarande stjärnor i SHL.