Inlägg: 2192935
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Vidhåller att det inte är att trolla att fördöma ett inlägg med dödshot och att fördöma att inlägget har fått över 20 påhejande gillningar. Med tannke på din hållning i frågan gissar jag att du är en av dem som tryckte gilla på det inlägget
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: en del av oss försöker återgå till att diskutera ishockey, då behöver vi inte utomstående som kastar bensin på brasan!
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Käbblet med Timråiterna hör inte hemma i Brynäsboken. Det får ni ta nån annanstans.
+ 16