Inlägg: 2193012
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Njaa, jag tycker att det kortet testats tillräckligt. Jag vill likt Peja ha in något oprövat. Men nu måste det vara slut på buttergökar. Vi behöver energi i den här truppen.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: jag ser BomBom som SC och han står för en mer morden ledarstil och verkar ha bra ledaregenskaper och även utbildad inom området. Så jag tror han har efter kvalspelet en hyfsat bra bild på vilken typ av HC som laget behöver.
+ 2