Inlägg: 2193089
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Kul att du postar en artikel med Leksand och botten i samma mening 😉
Hur gick det för Brynäs? 😉😅
Anar en aning ironi i ditt inlägg
Kul ändå att Leksand gjort sin bästa säsong sedan Jesus gick i kortbyxor och ändå snackas det leksand hos en bottenkonkurrent 😉😜
Kul att du postar en artikel med Leksand och botten i samma mening 😉
Hur gick det för Brynäs? 😉😅
Anar en aning ironi i ditt inlägg
Kul ändå att Leksand gjort sin bästa säsong sedan Jesus gick i kortbyxor och ändå snackas det leksand hos en bottenkonkurrent 😉😜
+ 1
www.expressen.se/sport/hockey/shl/just-nu-stjarnorna-lamnar-leksands-if/