Inlägg: 2193316
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Men är Sallinen beredd att acceptera en ren defensiv centerroll i fjärde, eller tredje i kombination med lägre lön.... Ja då ska vi förlänga. En modern Mads Hansen... Blivit en ny spelare i en defensiv roll. Klass!
+ 6
Sv: A proposito de nada
{8399}: Kan Kinnvall och Wedin vara intresserade av att spela hos oss, eller vill de till en mer framgångsrik klubb? Kinnvall har ju koppling till oss (Sätra) och Wedin kanske kan övertalas om Boumedienne blir SC och frågar.
+ 1
Självklart skall vi inte förlänga med Sallinen och Jaedon, vi behöver anfallare som gör poäng och det regelbundet. Desh är bra offensivt, av och till men allt för ojämn.