Inlägg: 2193328
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Min line-up till nästa säsong:
Clark - Scott - Rödin
Olesen - Palve - Molin
Danielsson - Rensfeldt - Berglund
Eklind - Ölund - Gunler
(Alcen - Pettersson - Kvist)
L.Carlsson - Djoos
Bertilsson - Björk
Pilö - K.Berglund
(Hedberg - V.Persson)
Ersson
(Andrén)
Dem spelares vars kontrakt går ut ska vi inte förlänga med, förutom Ersson då. Hoppas vi kan bryta några kontrakt också! 2 nya top-backar måste hämtas in, minst 1 center och 1 winge, oklart vilka, kanske Johan Larsson istället för Rensfeldt?
Clark - Scott - Rödin
Olesen - Palve - Molin
Danielsson - Rensfeldt - Berglund
Eklind - Ölund - Gunler
(Alcen - Pettersson - Kvist)
L.Carlsson - Djoos
Bertilsson - Björk
Pilö - K.Berglund
(Hedberg - V.Persson)
Ersson
(Andrén)
Dem spelares vars kontrakt går ut ska vi inte förlänga med, förutom Ersson då. Hoppas vi kan bryta några kontrakt också! 2 nya top-backar måste hämtas in, minst 1 center och 1 winge, oklart vilka, kanske Johan Larsson istället för Rensfeldt?