Inlägg: 2193333
Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912: Sjukt att Rensfeldt hunnit bli 29 han var ju nyss talang!! Även att jag gillar idén om återvändare så är det frågan om han har tillräckligt med spets för att fylla en av de platserna vi har kvar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Självklart så skall vi inte ha Rensfeldt i laget, herregud, inte en chans och inte Clarke heller och då har jag inte ens nämnt Pilö.
+ 8