Inlägg: 2193336
Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912: Clark i all ära men han är 33 bast nu. Ser hellre en yngre förmåga.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mickis:
Clark levererar fortfarande mål så han kan nog bidra bra ännu,
Men jag vill ha in killar som levererat poäng, typ:
Emil Pettersson Jesper fröden osv
Man kan hitta guldkorn i alla shl-lag.
Tom HV måste ju ha några
Wedin, Forsberg, Erik Martinsson kan säkert lyfta BIF?
Clark levererar fortfarande mål så han kan nog bidra bra ännu,
Men jag vill ha in killar som levererat poäng, typ:
Emil Pettersson Jesper fröden osv
Man kan hitta guldkorn i alla shl-lag.
Tom HV måste ju ha några
Wedin, Forsberg, Erik Martinsson kan säkert lyfta BIF?
+ 1