Inlägg: 2194027
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Enligt Abris har Holmqvist utgående kontrakt. ”Peter Andersson och Viktor Stråhle fick sparken men har kontrakt i ytterligare två säsonger. Mikael Holmkvist blev kvar men har utgående kontrakt”
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Honken har ett år till. Fick tag i Abris å han kollade upp. Skulle ändra det i sammanställningen...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Intressant. Frågan är om Abris missat att han har ett år kvar eller om han vet något inte vi vet?