Inlägg: 2195817
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Pettisbif: Tror du verkligen att vi kan och har råd att bryta kontrakt i dessa tider. Väldigt väldigt skeptiskt till det. Ska vara om spelaren själv vill bort.
+ 4
Sv: Action delux
Pettisbif: De spelare som vi har under kontrakt som inte är med på din uppställning då?
Sen Billins och Harper hade vi ju bara några månader så att de ersätts av billigare spelare blir ju ingen besparing.
Sen Doos och Carlsson de lär vara rejält dyrare än Billins och Nyberg var månad.
Sen Billins och Harper hade vi ju bara några månader så att de ersätts av billigare spelare blir ju ingen besparing.
Sen Doos och Carlsson de lär vara rejält dyrare än Billins och Nyberg var månad.
+ 1
Sv: Action delux
Pettisbif: Tror inte Nyberg kommer lämna oavsett men om resonerar lite kring dina gissningar så lägger du inte in pengarna som det faktiskt skulle kosta att köpa ut/bryta kontrakt med Nyberg, Berglund och Alcen. Och glöm då inte alla dyra kontrakt man på rollspelare. Mannberg och K.Berglund exempelvis. Gäller att ha en hållbar kostnadsfördelningen. Ekonomiskt vill man nog inte ligga så högt man har gjort detta år heller.
+ 3
Ersson billig - Reiderborn dyr
Andersén mycket billigare kontrakt.
Ingman billig - Nörstebö billig
Billins dyr - Djoos något dyrare
Nyberg dyr - Carlsson något dyrare
Berglund dyr - Kellman dyr + - 0
Descheneau dyr - Boqvist dyr + - 0
Sallinen dyr - Palve dyr + - 0
Harper dyr - Olesen billig
Alcén dyr - Eklind billig
Summa summarum PLUS MINUS NOLL ... just sayin