Inlägg: 2195909
Svarskommentarer
Sv: Action delux
{8399}:
Det där är lite intressant. Man tycker att om det är nåt Brynäs står för, eller borde stå för, så är det spelskicklighet.
Men de tränare vi har rekryterat, och avpolleterat i rask takt de senaste åren, inkl de spelare vi värvar matchar inte den profilen fullt ut. Då sladdar man i serien. Ser vi ljuset?
Det där är lite intressant. Man tycker att om det är nåt Brynäs står för, eller borde stå för, så är det spelskicklighet.
Men de tränare vi har rekryterat, och avpolleterat i rask takt de senaste åren, inkl de spelare vi värvar matchar inte den profilen fullt ut. Då sladdar man i serien. Ser vi ljuset?
Sv: Action delux
{8399}: Det verkar som om ingen kom till sin rätt eller utvecklades under Peter Andersson. Vet inte om det var ”spelsystemet” eller om Peter Andersson var en dålig tränare och människokännare men jag tror att vårt lag hade kunnat spela bra mycket bättre under en annan coach. Många av spelarna har kvaliteter som inte kom fram med Andersson i båset.
+ 10
Peter Andersson gillade inte spelskicklighet.