Inlägg: 2196157
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Auchinleck:
Det har jag gjort men ibland känner man bara för att svara
Spelar ju ingen roll om man svarar eller inte han skriver ju ändå när det passar honom
Det har jag gjort men ibland känner man bara för att svara
Spelar ju ingen roll om man svarar eller inte han skriver ju ändå när det passar honom
+ 1
Sv: Action delux
Auchinleck: Det är min taktik, scrollar förbi allt han skriver, funkar för mig 😊. Jag slipper bli irriterad 👍
+ 1
Man kan scrolla förbi och ge fan att svara också. Det har historiskt sett visat sig funka. 😎