Inlägg: 2196231
Svarskommentarer
Sv: Action delux
HV har tydligen redan anlitat Tommy Samuelsson som HC för återtåget. Vore bra om vi kunde få till något snabbt nu på sportchef och coach-fronten.
Vem ska rekrytera i nuläget - vi kan ju inte vänta på årsmötet att utse styrelse som sedan utser VD o s v. Om MC fixar JB och EG som sportchefer så kan jag leva med MC som VD om han håller fan på sig och låter dessa två sköta det sportsliga. Han är nog bra på att fixa sponsorintäkter mm åt oss.
Vem ska rekrytera i nuläget - vi kan ju inte vänta på årsmötet att utse styrelse som sedan utser VD o s v. Om MC fixar JB och EG som sportchefer så kan jag leva med MC som VD om han håller fan på sig och låter dessa två sköta det sportsliga. Han är nog bra på att fixa sponsorintäkter mm åt oss.
+ 2
Hahaha, nu fick jag mig iaf ett gott skratt ikväll. När tog du ställning MOT föreningens agerande.?
Vilken självinsikt! 😂😂😂🙈🙈🙈