Inlägg: 2196345
Sv: Action delux
Lakers mot Närke kött var vad jag såg en riktigt bra match!! De är ljusår bättre än anrika Brynäs IF.
Svarskommentarer
Sv: Action delux
{8399}: Varför i h-e spelar Emil Larsson och Rensfeldt inte i Brynäs? Hur har man lyckats missa dem? Varför har Brynäs sen många år det sämsta försvarsspelet och hur har man tänkt åtgärda det? Janne Larsson får Rögle uträtta stordåd, hur har man skrämt iväg honom? Nu måste det till räfst och rättarting.
+ 3
Sv: Action delux
{8399}: Tänkte precis detsamma. Om vi kunde få se vårat Brynäs spela så till hösten. 😊
+ 1
Sv: Action delux
{8399}: Fantastiskt att när Emil Larsson stående på knä blir krosscheckad i huvudet/halsen så tycker Wikegård inte att det är nåt.
+ 6